صابون

معرفی صابون حنا چشمه

 

در تولید صابون حنا ازعصاره خالص و ارگانیک حنا استفاده میشود.این صابون خواص حنا طبیعی را دارد اکثر افراد به دلیل رنگ دهی  پودر حنا از مصرف این گیاه پر خاصیت منصرف میشوند.استفاده از صابون  حنا این امکان را به شما میدهد که بدون نگرانی از رنگدهی و همچنین در مدت زمان کم از خواص حنا بهره مند شوید.این صابون کاملا بصورت سنتی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی در مجموعه چشمه تهیه شده است.

 

خواص صابون حنا چشمه

 

امروزه سبک زندگی و تغذیه ای باعث شده پوست خیلی سریع تر پیر و پژمرده به نظر برسد استفاده از صابون حنا الودگی ها را از پوست پاکسازی میکند و از افتادگی و پیری زود هنگام پوست جلوگیری می کند.در فصل گرما شستن روزی یکبار دست و پای کودکان با صابون حنا توصیه میشود.خواص فوق العاده صابون حنا باعث جلوگیری از ابتلا کودکان به بیماری های پوستی در فصل تابستان میشود.شفافیت پوست و درمان جای جوش از دیگر خواص صابون حنا چشمه می باشد.

 

روش استفاده  صابون حنا چشمه

 

برای نتیجه گیری بهتر توصیه می شود هنگام استفاده از این صابون اجازه دهید کف آن به مدت ۱ الی ۲ دقیقه روی پوست و ۳ دقیقه روی سر مانده سپس با آب ولرم کاملا شسته شود. البته لازم به توضیح است افرادی که دارای شوره سر می باشند از این قائده مستثنی بوده و نباید کف صابون را روی سر نگه دارند. برای گرفتن نتیجه بهتر هفته ای  ۲ مرتبه موهای سر  خود را بااین محصول بشویید تا تاثیر شگفت انگیز ان را ببینید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.