صابون

ویژگی صابون کوهان شتر چشمه

 

صابون کوهان شتر دارای املاح و مواد معدنی مورد نیاز پوست است . این صابون خاصیت آنتی باکتریال، کاهش و تنظیم چربی پوست، لایه‏ برداری، روشن کنندگی و جوان سازی، سم‏زدایی پوست از مواد مضر، پاک کردن و بازکردن منافذ بسته پوست را دارا می باشد که با استفاده  مستمر از این صابون نتیجه کامل را بدست خواهید آورد. ترکیبات این صابون خاصیت لیفت کنندگی بالایی دارد و از شل شدن پوست صورت جلوگیری میکند.

 

سفارش صابون کوهان شتر چشمه

 

مجموعه چشمه یک مرجع معتبر برای فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و درمانی با کیفیت به شمار می‌رود .صابون کوهان شتر کاملاً مناسب و اقتصادی است. شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از سایت چشمه خریداری کنید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید.برای اطلاع از نحوه سفارش و گرفتن مشاوره رایگان با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

ترکیبات صابون کوهان شتر چشمه

 

ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول روغن کوهان شتر میباشد. از جمله آثار مفید این صابون برای پوست می‌توان به افزایش شادابی و طراوات وافزایش نرمی پوست‌های خشک، رفع جوش‌های صورت و نابودی جای جوش اشاره نمود. این صابون  برای مو نیز فواید پرشماری دارد و روغن آن از گذشته‌های دور برای حفظ سلامت موها استفاده می‌شده است. این محصول  توانایی بالایی در مقابله با ریزش مو و افزایش سرعت رشد موها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.