صابون

ویژگی صابون سیاه دانه چشمه

 

در طب سنتی  سیاه دانه برای تنظیم ضربان قلب، درمان غلظت و فشار خون ،درمان سرماخوردگی ،درمان عفونت های پوستی و گلو درد و درمان جوش و تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان مورد استفاده قرار گرفته است.سیاه دانه  علاوه بر خاصیت درمانی در حوزه بهداشت و زیبایی نیز کارکردهای متنوعی دارد.یکی از مهم ترین خواص ان در حوزه زیبایی از بین بردن تمام الودگی  ها و بستن تمام منافذ پوست و جلو گیری از ایجاد جوش میباشد.

 

سفارش صابون سیاه دانه چشمه

 

مجموعه چشمه یکی از برندهای معتبر فروش محصولات ارگانیک میباشد اگر دنبال خرید بهترین محصول با قیمت مناسب هستید و یا میخواهید سفارش خود را به صورت عمده یا تکی خریداری کنید با شماره 09925150457 تماس بگیرید و از مشاوره متخصصین با تجربه مجموعه چشمه بهره مند شوید.این مجموعه این امکان را برای شما عزیران فراهم کرده در صورت عدم رضایت محصول را مرجوع کنید و هزینه پرداختی راپس بگیرید.

 

موارد مصرف صابون سیاه دانه چشمه

 

یکی از موارد پر مصرف این صابون برای کسانی است که پوست چرب دارند.این صابون به دلیل داشتن امگا 6 چربی پوست را کاهش می دهد.و از ایجاد جوش جدید جلوگیری میکند.یکی از مشکلات عمده ای که باعث نگرانی اکثر مردم هست الودگی هوا و تاثیر ان بر روی پوست و مو است . صابون سیاه دانه چشمه دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی است که باعث رفع الودگی های پوستی میشود و به شما کمک میکند تا پوستی لطیف و نرم و سالم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.