صابون

ویژگی صابون خراطین چشمه

 

بعد از محبوبت روغن خراطین در زمینه حجم دهی اندام های بدن امروزه صابون خراطین مورد استقبال قرار گرفته است. پایه اصلی تشکیل دهنده این صابون کرم خراطین است. کرمی که از آن برای تهیه صابون خراطین استفاده می شود دارای منبع غنی از پروتئین می باشد که در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. صابون خراطین ترکیبات قوی برای حفظ رطوبت پوست دارد. این محصول میتواند پوست را نرم و مرطوب نگه دارد و از خشکی و اگزما پوست جلوگیری کند.

 

فروش صابون خراطین چشمه

 

چشمه یکی از با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی است که بدون واسطه و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کنند. همچنین سایت چشمه در روزهای خاص سال دارای جشنواره فروش و تخفیفات فوق العاده است.برای کسب  اطلاع بیشتر با شماره09925150457 تماس بگیرید.

 

موارد مصرف صابون خراطین چشمه

 

این صابون به علت داشتن عصاره خراطین برای پیشگیری و درمان بیماریهای پوستی بسیار مفید می باشد. یکی از خواص این صابون تاثیر فوق العاده ان در از بین بردن چین و چروک پوست است. استفاده مداوم و منظم این صابون برای جوانسازی و جلوگیری از پیری زودراس پوست بسیار مفید است. این صابون در کاهش خطوط پیشانی بسیار پر طرفدار است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.