صابون

نحوه مصرف صابون زیتون چشمه

 

از این صابون می توانید روزانه دو بار استفاده کنید. بهترین زمان مصرف از این صابون، در هنگام شستشوی آرایش و یا پاک کردن صورت از آلودگی روزانه است.برای کسب بهترین نتیجه از صابون زیتون ، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دوره مصرف را کامل نمایید.

 

خرید صابون زیتون چشمه

 

فروشگاه چشمه به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. صابون زیتون چشمه بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از دل طبیعت تهیه شده است.ما به عنوان مرکز فروش مستقیم محصولات ارگانیک صابون مورد با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. شما میتوانید با شماره تماس 09925150457 در ایتا با ما در ارتباط باشید.

 

معرفی صابون زیتون چشمه

 

این صابون حاوی عصاره زیتون میباشد .که در لطافت و شادابی پوست و موی سر تاثیر فوق العاده دارد . این شامپو حاوی مقدار زیادی فسفر منزیم و آهن و مس و کلسیم وپتاسیم  است و برای از بین بردن جوش و آکنه های صورت بسیار مفید است .این صابون سرشار از آنتی اکسیدان است و در جوانسازی و شادابی پوست تاثیر گذار است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.