صابون

نحوه استفاده صابون گوگرد چشمه

 

در ابتدا باید پوست را با آب ولرم مرطوب کنید و بعد صابون را بر کاملا روی پوست بمالید تا کف غلیظی بر روی آن به وجود آید و در آخر پس از چند دقیقه صورت را کامل با آب بشویید ، البته فراموش نکنید که از مالیدن صابون روی نقاط حساس و دچار زخم خودداری کنید و حتما قبل از استفاده با پزشک مشورت کرده و از مناسب بود آن برای جنس پوستتان مطمئن شوید.

فواید صابون گوگرد چشمه

 

استفاده از صابون گوگرد برای شستشوی موها نیز بسیار رایج است. یکی از مهم‌ترین خواص صابون گوگرد ، کمک به درمان بیماری درماتیت سبوره‌ای است.این بیماری با ایجاد التهاب در پوست سر یا نواحی مختلف بدن، باعث پوسته‌ریزی و خارش آن می‌شود. با استفاده منظم از صابون گوگرد می‌توانید تا حد قابل توجهی باعث بهبود علائم این بیماری شوید.

 

خرید صابون گوگرد چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.