عسل

معرفی عسل یونجه چشمه

 

از گذشته تا کنون طب سنتی یونجه را به‌عنوان یکی از گیاهان دارویی مهم و باارزش معرفی کرده است  به‌طوری که خواص عسل یونجه به دلیل وجود آنزیم‌های فراوان، ویتامین‌ها و کربوهیدات‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربردهای درمانی فراوانی دارد. طبع این محصول گرم و تر هست و برای تمام افراد سرد مزاج بسیار مفید است . برای گرفتن نتیجه بهتر یک تا سه قاشق غذاخوری از این عسل را در صبحانه یا میان‌وعده  استفاده کنید . بنابراین با جایگزین کردن این ماده در رژیم روزانه می‌توانید حجم قند و شکر مصرفی رو تا حد ممکن کاهش دهید.

 

 خواص عسل یونجه چشمه

 

یکی از مشکلات عمده مردم کم تحرکی و اضافه وزن است . چربی ها یی که در بدن انباشته میشوند به راحتی از بین نمیرود . یکی از خواص فوق العاده ایی که عسل یونجه  دارد این است که روند سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد و به روند چربی سوزی بدن کمک میکند.این محصول به دلیل دارا بودن  گیاه یونجه یک ماده ی غذایی مفید برای خونسازی بدن است و همچنین به انعقاد خون کمک میکند. البته این نکته مهم رو از یاد نبرید که استفاده از عسل برای کودکان زیر دو سال ممنوع است  چون که سیستم گوارش کودکان  توان هضم آنزیم‌ها و مواد موثر در عسل را ندارد.

 

خرید عسل یونجه چشمه

 

به دلیل اهمیت بالای این عسل در درمان، بهتر است  مرغوب‌ترین و بهترین محصول طبیعی رو برای مصرف انتخاب کنید. اما این محصول مهم رو از کجا تهیه کنیم که مقرون به صرفه و در عین حال مرغوب باشه؟

مجموعه چشمه دارای سابقه چندین ساله محصولات ارگانیک  است که این اطمینان را به شما می دهد تا بهترین و مرغوب ترین عسل را بدون واسطه خرید کنید. برای اطلاع از دیگر فواید این محصول و همجنین نحوه سفارش با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.