عسل

معرفی عسل گل کنار چشمه

 

کنار یا سدر درختی چند منظوره است که حدود 50 گونه از آن در مناطق گرمسیری آسیا، آفریقا، آمریکا و مناطق معتدل وجود دارد. جالب است بدانید که فلات ایران 5 گونه مختلف از این درخت را داراست.عسل جمع ‌آوری شده از گل‌ کنار علاوه بر طعم عالی و بوی معطر به دلیل کیفیت دارویی، تولید و خریداری می‌شود. خرید عسل کنار و مصرف آن علاوه بر مواد مغذی دارای خواص ضد باکتریایی نیز هست که برای حفظ سلامت بدن مؤثر است.

 

خواص عسل گل کنار چشمه

 

اگر ورزشکار هستید و یا تحرک بالایی دارید و دنبال یک ماده غذایی مفید و کم کاری هستید استفاده از عسل کنار را به شما توصیه میکنیم این عسل علاوه بر مواد مغذی مفید به رفع گرفتگی عضلات کمک میکند .از دیگر خواص این عسل میتوان به تقویت بنیه  کودکان اشاره کرد مصرف عسل در کودکان می‌تواند باعث وزن‌گیری بهتر آنها در دوران رشد شود و همچنین از بروز بسیاری از بیمارها در سنین کم پیشگیری می‌کند. عسل کنار برای افراد مسن نیز مزایای زیادی دارد.وجود انواع کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و … در داخل این عسل باعث می‌شود افراد مسن بتوانند فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به نحوه بهتری انجام دهند.

 

خرید عسل گل کنار چشمه

 

درصورتی که به طور کلی هیچ عسلی بر عسل دیگر ارجحیت ندارد. هر عسل بسته به اینکه از شهد چه گیاهی است خواص ویژه‌ی خودش را دارد و برای درمان برخی از بیمارها مفید‌تر است.از طرف دیگر نکته‌ی مهم هنگام خرید هر نوع عسلی، طعم آن است. به عنوان مثال عسل کنار با اینکه طعم بسیار مطبوعی دارد اما باز هم با سلیقه‌ی همه‌ افراد سازگار نیست و شاید برخی ترجیح دهند عسل‌هایی با طعم کمتر مثل گون را مصرف کنند. برای تهیه انواع عسل های ارگانیک و همچنین برای گرفتن مشاوره رایگان برای تهیه محصولات ارگانیک چشمه با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.