صابون

معرفی صابون 19 گیاه چشمه

 

اغلب افراد از این موضوع گلایه میکنند که بعد از استفاده از  صابون پوستشان خشک میشود .صابون گیاهی 19 گیاه چشمه این نگرانی را حل کرده است .صابون 19 گیاه به دلیل داشتن مواد گیاهی و ارگانیک اثر مخرب کمتری روی پوست دارد وباعث نرمی و شادابی پوست شما میشود. صابون 19 گیاه یک صابون بینظیر برای حفظ رطوبت پوست و شادابی پوست میباشد.

 

خواص صابون 19 گیاه چشمه

 

صابون 19 گیاه دارای مواد مفیدی نظیرویتامین E و خواص انتی باکتریایی و انتی اکسیدانی التیام بخش التهابات پوست و موثر در حفظ  زیبایی و شادابی پوست شما است. کاهش میزان سموم جذب شده از طریق پوست  و پاکسازی عمیق پوست از دیگر خواص صابون 19 گیاه چشمه میباشد این صابون همچنین صاف کننده پوست، جوانساز و  در رفع چین و چروک  صورت موثر است.

 

 خرید صابون 19 گیاه چشمه

 

قبل از خرید صابون باید از نوع پوست خود اصلاع داشته باشید.  پوست صورت هر فرد مقدار مشخصی چربی ترشح می کند؛ این مقدار در برخی افراد کمتر بوده و در برخی دیگر بیشتر است. بر این اساس پوست صورت را به پنج گروه به شرح زیر تقسیم می کنند:

پوست خشک: افراد دارای پوست خشک، معمولا پس از هر بار شستشو احساس کشیدگی وخشکی در پوست خود دارند.

پوست چرب: پوست چرب درست نقطه مقابل پوست خشک است. افراد با این نوع پوست، حتی بعد از شستشو همچنان چربی پوست خود را حس می کنند.

پوست معمولی: افراد با پوست معمولی یا نرمال، چربی پوستشان به اندازه بوده و بعد از شستشو نه احساس چربی و نه خشکی و کشیدگی ندارند. این افراد بهترین و سالم ترین نوع پوست را دارند.

پوست مختلط: پوست مختلط به ترکیبی از پوست چرب و نرمال گفته می شود که در نواحی پیشانی و روی تیغه بینی پوست چرب بوده و چانه و گونه ها پوستی خشک دارد.

پوست حساس:  پوست حساس در مواجهه با برخی از محصولات که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند، به سرعت از خود واکنش نشان داده و دچار خارش و قرمزی یا سایر علائم آلرژی می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.