صابون

معرفی صابون مورد از چشمه

 

صابون مورد چشمه  از جمله برندهای ایرانی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که اثر گذاری زیادی روی پوست دارد. ترکیبات این صابون به گونه‌ای است که می‌تواند منافذ پوست را عمیقا تمیز کند. این محصول حاوی ترکیبات است  که پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد.ترکیبات موجود در این محصول از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری می‌کند و حتی می‌تواند اگزمای پوست را نیز برطرف کند.

در ادامه همراه سایت چشمه باشید تا با دیگر خواص این صابون فوق العاده آشنا شوید.

 

خرید صابون مورد از چشمه

 

فروشگاه چشمه به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی  تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. صابون مورد چشمه بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از دل طبیعت تهیه شده است.ما به عنوان مرکز فروش مستقیم محصولات ارگانیک صابون مورد با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. شما میتوانید با شماره تماس 09925150457 در ایتا با ما در ارتباط باشید.

 

نحوه مصرف صابون مورد  چشمه

 

نحوه استفاده از این صابون چندان پیچیده نیست و می توان گفت روندی مانند تمام صابون ها دارد یعنی در ابتدا با آب صورت شسته می شود سپس صابون بر روی پوست مالیده و پوست به خوبی با آن ماساژ داده می شود. در نهایت بعد از چند دقیقه به طور کامل پوست باید شسته و پاک شود.با توجه به اینکه بعضی از صابون ها را نمی توان هر روز استفاده کرد، باید گفت استفاده هر روزه از صابون مورد بلامانع است و هیچ عارضه ای برای پوست به همراه ندارد. حتی بعضی از متخصصان پوست استفاده دو بار در روز این صابون را توصیه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.