صابون

معرفی صابون شیر الاغ در چشمه

 

صابون ارگانیک شیر الاغ ترکیبی از شیر الاغ و روغن های طبیعی می باشد. صابون شیر الاغ احیا کننده و از بین برنده انواع قارچ و لک های پوست میباشد.این صابون تاثیر فوق العاده ای در مشکلات پوستی و رفع خشکی پوست دارد. صابون شیر الاغ برای مرطوب نگه داشتن پوست، بازسازی سلول های مرده و از بین بردن جای جوش بسیار مفید است.

 

روش استفاده صابون شیر الاغ درچشمه

 

افراد با پوست معمولی و چرب : این افراد میتوانند روزانه یک بار شب یا صبح از صابون الاغ استفاده کنند و صورت یا بدن خود را بشویند. پس از استفاده از صابون در طول روز میتوانید از آب رسان و مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید. اگر چربی پوست شما خیلی زیاد است میتوانید مصرف روزانه آن را به دوبار هم برسانید.

افراد با پوست خشک : اگر پوست شما خشک یا حساس است باید در استفاده از صابون شیر الاغ کمی با احتیاط عمل کنید، برای استفاده صابون را حداکثر هر دو روز یک بار و فقط در شب ها استفاده کنید و حتما در طول روز از آب رسان و مرطوب کننده های گیاهی استفاده کنید. این صابون پوست را خشک و سفت میکند و به همین دلیل پیشنهاد میشود مصرف آن را هر چند روز یکبار انجام داده و همچنین در زمان شستشو زیاد بر روی پوست نماند. البته پوست بدن مقاوم تر از پوست صورت می باشد.

 

خرید صابون شیرالاغ درچشمه

 

صابون سنتی و دست‌ساز شیر الاغ می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما کاربران باهوش باشد. البته ناگفته نماند که خرید شما از مجموعه چشمه می‌تواند در طولانی مدت نسبت به کیفیتی که وجود دارد، شما را به ارزش خرید این محصول  مطمئن سازد؛ چرا که پوست بدن انسان با حساسیت بالایی روبرو است و تنها باید از محصولات اورجینال و اصل که کیفیت مرغوبیت آن‌ها تثبیت شده است، استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.