صابون

معرفی صابون شتر مرغ چشمه

 

اگر مشکلات پوستی یکی از دغدغه های مهم برای شما شده است. به شما پیشنهاد میکنم از صابون شتر مرغ چشمه استفاده کنید.صابون شتر مرغ بسیاری از بیماری های پوستی رابهبود میبخشد و در داشتن پوستی  زیبا به شما کمک میکند. همین مسئله باعث  شده صابون شتر مرغ یکی از پرطرفدارترین صابون های سایت چشمه باشد.

 

خواص صابون شتر مرغ چشمه

 

اگر میخواهید لک وجوش پوست خود را در کمترین ممکن کاهش دهید باید صابون شتر مرغ چشمه را جایگزین صابون های دیگری که دارید بکنید.صابون شتر مرغ چشمه به خاطر دارا بودن  روغن شتر مرغ اصل کمک بسیار زیادی به کلاژن سازی و سفت شدن  پوست شما میکند و باعث جوانتر شدن و لطافت وشادابی پوست می شود. روغن شتر مرغ یکی از روغنهای موثر در کاهش لکها و خطوط بارداری است. مصرف همزمان این صابون همراه با روغن یا کرم شترمرغ میتواند تاثیر بیشتر و سریعتری در کاهش این لکها و خطوط داشته باشد.

 

طرز مصرف صابون شتر مرغ چشمه

 

برای استفاده از این صابون و تاثیر بیشتر آن بر روی پوست، صابون را با آب خیس کرده و اجازه دهید کف تشکیل شود.

کف ایجاد شده را به آرامی و به مدت دو دقیقه روی پوست مالش داده و بعد از آن پوست را کامل بشویید.

افرادی که پوست چرب دارند:

این افراد باید دوبار در روز، یک نوبت صبح و یک نوبت شب این صابون را استفاده کنند. برای این کار باید کف حدود 5 دقیقه روی صورت و پوست شما بماند و بعد از این مدت صورت و پوست را به خوبی شسته و بعد از خشک کردن از مرطوب کننده مخصوص پوست چرب استفاده کنید.

افرادی که پوستشان خشک و حساس است:

این افراد هم روزی یکبار از صابون شترمرغ چشمه  استفاده کنند. بهترین زمان برای استفاده قبل از خواب است و بعد از مصرف از یک مرطوب کننده مخصوص پوستهای خشک استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.