صابون

معرفی صابون شتر مرغ در چشمه

 

استفاده از صابون شترمرغ بصورت مداوم، باعث جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک های دست و صورت می شود. این صابون در بازسازی و بهبود پوست بسیار موثر بوده و در برطرف کردن لک ها وجوش های صورت بسیار موثر است .با استفاده روزانه ازصابون شترمرغ شما می توانید در مدت کوتاهی شاهد طراوت وزیبایی پوست صورت وچهره خودباشید.صابون های شترمرغ پوست شما را خشک نمی کند، زیرا  این صابون حاوی روغن شترمرغ  است  و به همین  دلیل کمک عالی به حفظ سلامت پوست میکند. صابون شترمرغ، فاقد هرگونه مواد زیان آور، زائد و قلیای اضافی می باشد و از کیفیتی تضمین شده برخوردار است. این صابون بسیار خوشبو و معطر است.

 

خرید صابون شتر مرغ چشمه

 

فروشگاه چشمه به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. صابون شتر مرغ چشمه بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از دل طبیعت تهیه شده است.ما به عنوان مرکز فروش مستقیم محصولات ارگانیک صابون مورد با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. شما میتوانید با شماره تماس 09925150457 در ایتا با ما در ارتباط باشید.

 

نحوه مصرف صابون شتر مرغ چشمه

 

از این صابون می توانید روزانه دو بار استفاده کنید. بهترین زمان مصرف از این صابون، در هنگام شستشوی آرایش و یا پاک کردن صورت از آلودگی روزانه است.برای کسب بهترین نتیجه از صابون شترمرغ، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دوره مصرف را کامل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.