صابون

معرفی صابون کوهان شتر در چشمه

 

در طب سنتی از دیرباز تا کنون روغن هایی با منشاء حیوانی ، جهت ترمیم و رفع مشکلات پوستی مورد استفاده بوده اند صابون کوهان شتر چشمه به دلیل دارا بودن این روغن دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی بوده و ، همواره در طب سنتی جهت درمان تجویز شده است.روشن کننده پوست، لایه بردار، برطرف کننده لک، کک و مک، برطرف کننده خارش، برطرف کننده انواع جوش، ضد قارچ، برطرف کننده تیرگی پوست است.

 

خواص صابون کوهان شتر درچشمه

 

صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن چربی شیر شتر و روغن کوهان شتر یک درمان کننده  فوق العاده مفید برای پوست است. صابون کوهان شتر غنی از مواد معدنی و املاحی چون: ویتامین C، B2، Aو D ، پتاسیم، آهن، سدیم و… می باشد.  کوهان شتر غنی از آهن بوده و 3 برابر دیگر شیرها ویتامین C دارد. صابون کوهان شتر نیز خاصیت تسکین، نرم کنندگی و شاداب کنندگی بالایی برای پوست دارد. صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن سدیم خاصیت ضد میکروبی داشته و در صورت استفاده مداوم بهترین درمان برای آلرژی های پوستی می باشد.

 

فروش صابون کوهان شتر در چشمه

 

در صورتی که می خواهید برای خرید صابون سراغ  محصولات ارگانیک بروید پیشنهاد ما به شما مجموعه چشمه است. در مجموعه چشمه انواع مختلف صابون موجود است تا شما بتوانید صابون مناسب پوست خود را انتخاب کنید. تمامی صابون های ارگانیک در مجموعه چشمه موجود است. کافی است هزینه آن را پرداخت کرده تا چند هفته بعد صابون خریداری شده درب منزل به شما تحویل داده شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.