صابون

معرفی صابون سدر چشمه

 

سدر یکی از گیاهانی است که در طب سنتی به آن قابض می گویند. ‏برگ سدر در ترکیبات آرایشی و شامپوها زیاد استفاده می شود این گیاه بی‌نظیر است که تقریباً به عنوان یک گیاه همه کاره می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، یعنی شما می‌توانید برای همه قسمت‌های بدن این گیاه را بکار ببرید، سدر خاصیت خنک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و استفاده آن  پوست را خنک می‌کند و موها را حالت می‌دهد. این صابون به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد  یکی از محصولات پرفروش سایت چشمه میباشد.

 

خواص صابون سدر چشمه

 

صابون سدر چشمه از عصاره خالص سدر تهیه شده و دارای کلیه خواص گیاه سدر می‌باشد این صابون جوان کننده و شاداب کننده پوست و تقویت کننده موی سر است و باعث کاهش ریزش مو، رفع شوره سر، تقویت پیاز مو و رفع موخوره می‌گردد. صابون سدرچشمه  با پیشگیری از سفیدی زودرس مو، موهایی نرم و حالت پذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. جلوگیری از خارش و رفع کهیر و حساسیت، کاهش عوارض سوختگی و خصوصا عرق سوز شدن از دیگر مزایای استفاده از صابون سدر چشمه میباشد.

 

روش استفاده  صابون سدر چشمه

 

کف صابون سدر چشمه  را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست  صورت و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید. برای کسب بهترین نتیجه از صابون های گیاهی  چشمه، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دوره مصرف را کامل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.