صابون

معرفی صابون زیتون در چشمه

 

صابون زیتون از قدیم تا به امروز یکی از صابون های پرمصرف و پرطرفدار بوده است. صابون زیتون چشمه به دلیل دارا بودن روغن زیتون خالص سرشار از ویتامین های    E , C , K  است . این صابون دارای خواص  انتی اکسیدانی  است و یک پاک کننده ملایم برای خانم ها میباشد.این صابون به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی بهترین انتخاب برای استفاده روزانه است.

 

خواص صابون زیتون چشمه

 

صابون زیتون به دلیل  داشتن پلی فنول های موجود در روغن زیتون، اثبات شده است که این ماده در برابر چندین باکتری بیماری زا، بسیار مقاوم است. ، دارای طیف وسیعی از خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی است و از بدن در مقابل این باکتری ها و سایر عفونت ها و آلودگی ها محافظت می کند. روغن زیتون دارای خاصیت ضد پیری است، زیرا حاوی اسید اولئیک و پلی فنول است. استفاده روزانه از این صابون می تواند چربی از دست رفته پوست را باز گرداند و در عوض پوستی بسیار نرم و صاف، بدون چروک و درخشان برای شما به ارمغان بیاورد.

 

نحوه استفاده از صابون زیتون

 

ابتدا صابون را به مدت 1 دقیقه روی پوست بدن و صورت خود بمالید و سپس بدن خود را با آب تمیز، شستشو دهید. همچنین می توانید صابون را به مدت 2 تا 3 دقیقه به موهای خود ماساژ دهید و بعد آبکشی کنید. اگر می خواهید نتایج استفاده از صابون برای صورت و موها را مشاهده کنید، به صورت مداوم از این صابون گیاهی استفاده کنید. بعد از شستشوی صورت و موها با این صابون، می توانید از روغن زیتون یا کرم زیتون برای پوست صورت و کف سر خود استفاده کنید و میزان سلامتی و نرمی بدن و موها را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.