صابون

معرفی صابون رازیانه چشمه

 

ایا رازیانه میتواند به غیر از خواص دارویی روی پوست و مو تاثیر بگذارد ؟ اگر به دنبال این پرسش هستید تا پایان این مقاله همراه سایت چشمه باشید.رازیانه گیاهی سرشار از ویتامین A، B6 و C است عصاره گیاه رازیانه دارای ترکیبات آنتول، متول و برکاپتن می باشد این ترکیبات از رشد بی رویه موهای زائد جلوگیری میکند .این صابون به دلیل اینکه سرشار از ویتامین های مفید و مغزی برای پوست است در کاهش چین و چروک و پیری صورت و رفع لکه های پوستی و یا جای جوش تاثیر بسزایی دارد.

 

طرز مصرف صابون رازیانه چشمه

 

روزانه میتوانید یک یا دو بار از صابون رازیانه چشمه برای شستشو صورت استفاده کنید . صابون رازیانه را به صورت مالیده و پس از یک دقیقه با اب ولرم بشویید .برای کسانی که پوست خشک دارند بلافاصله کف صابون را شسته و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید .این صابون قابل استفاده برای تمام سنین میباشد و عارضه ای برای پوست ندارد.

 

خرید صابون رازیانه چشمه

 

مجوموعه چشمه یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان محصولا ت ارگانیک میباشد.  مجموعه چشمه  با استفاده از طب سنتی و به کار گیری علم دارو سازی همراه با اخرین استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه میشود .برای سفارش محصول و گرفتن مشاوره رایگان  با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.