صابون

معرفی صابون دارچین مجموعه ارگانیک چشمه

 

مهم ترین کاری که دارچین بر روی پوست انجام می دهد تنظیم کردن چربی موجود بر آن می باشد.جوش های چرکی و اکنه به دلیل وجود سبوم بیش از اندازه بر روی پوست به وجود می آیند. در این شرایط امکان رشد انواع باکتری و میکروب ها بر روی پوست بیشتر است.با خرید صابون دارچین چشمه پوست خود را ضد عفونی کرده و از به وجود آمدن سموم بر روی آن جلوگیری می نمایید. همین ویژگی سبب می شود که با مرور زمان آکنه های موجود بر روی پوست کمتر شوند.

 

خرید صابون دارچین از چشمه

 

در مجموعه چشمه ، صابون های دست ساز با دقت و دانش فراوان ساخته شده اند تا شما به شیوه یکنواخت و سنتی آرایش خود را بهبود بخشید. این صابون ها، حاوی مواد طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل  و بعضی از گیاهان ارگانیک و مواد دیگری هستند که به راحتی رطوبت را به پوست شما برمی گردانند. متخصیین چشمه در هر ساعت از شبانه روز اماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

 

فواید صابون دارچین چشمه

 

گردش خون در زیر پوست تاثیر بسزایی در سلامتی سلول های پوستی دارد. با افزایش گردش خون میزان اکسیژن بیشتری به پوست می رسد.با استفاده از خواص صابون دارچین می توانید تا اندازه ی زیادی گردش خون پوست صورت را افزایش دهید.داشتن یک پوست جوان و زیبا آرزوی همه ماست. متاسفانه با گذشت زمان و پیر شدن سلول های پوستی کلاژن سازی در صورت کمتر از گذشته می شود.با خرید صابون دارچین می توانید کلاژن سازی پوست خود را مانند سال های جوانی افزایش دهید. کلاژن موجود در پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده و افزایش سلول های جدید می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.