صابون

معرفی صابون جعفری چشمه

 

صابون ارگانیک جعفری سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین سی است و به کلاژن سازی پوست کمک بسیاری میکند.عصاره جعفری این صابون سرشار از پتاسیم، مس، روی، منگنز و کلسیم است که باعث سرزندگی و جوانی پوست شما میشود .این صابون کمک بسیار زیادی به کاهش چربی پوست میکند و در جلوگیری از اکنه تاثیر بسزایی دارد.

 

فواید صابون جعفری چشمه

 

امروزه لکه های صورت یکی از معظلات پوستی رایج به ویژه در بانوان است .لکه های پوستی میتوانند در اثر اختلالات هورمونی و تماس  مداوم با نور افتاب بوجود اید.صابون جعفری حاوی ترکیبات سفید کننده است که باعث کاهش فعالیت رنگدانه ها و به نوبه خود سبب روشن شدن لکه های تیره پوست شما میشود. جعفری باعث طراوت و استحکام پوست می شود و تورم و تحریک ناشی از آلرژی را کنترل می کند. خواص طبیعی آن همچنین گردش خون را در صورت بهبود می بخشد. بنابراین، فرایند اکسیژن سازی سلولی را افزایش می دهد و مشکلاتی از جمله سیاهی و گودی دور چشم را کاهش می دهند.

 

خرید صابون جعفری چشمه

 

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند  خانم ها را به یک ملکه زیبایی تبدیل کند یا چهره آن ها را ناخوشایند جلوه دهد زیبایی پوست است.به همین دلیل استفاده از محصولات ارایشی همچون صابون بسیار پر طرفدار در بین خانم ها است.البته این صابون فقط مخصوص خانم ها نیست و آقایان هم بخاطر حفظ سلامت پوست خود پی توانند از آن استفاده کنند.اگر شما نیز مانند بسیاری به دنبال خرید صابون جعفری با هزینه به صرفه تر هستید می توانید با شماره 09925150457 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصین مجموعه چشمه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.