صابون

معرفی صابون تریاک چشمه

 

 

صابون تریاک، تهیه شده از عصاره گیاه خشخاش می‌باشدیک محصول بی‌نظیر برای کمک به حفظ شادابی، طراوت، جوانسازی پوست، لطیف کننده،ترمیم‌کننده و عمیقا پاک‌کننده پوست است که به ناپدید شدن جوش‌های سر سیاه  کمک زیادی می‌کند. این صابون بینظیر و پرطرفدار جوش و جای جوش‌های جدید بلکه جای جوش‌های قدیمی را نیز از بین برده و پوست پس از استفاده از آن،  پوست شفاف‌تر و تا 2 درجه روشن‌تر به نظر می‌رسد.. همچنین این صابون ، با دارا بودن خاصیت لایه‌برداری، به از بین بردن لک، کک و مک و آفتاب سوختگی کمک می‌کند.

 

خواص صابون تریاک چشمه

 

همانطور که بالاتر ذکر شد، در تهیه صابون تریاک از عصاره گیاه خشخاش استفاده شده است؛ گیاه خشخاش، یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان است. بنابراین صابون تریاک به کمک خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود از پیری پوست و بروز چین و چروک در آن جلوگیری کرده و با تحریک کلاژن‌سازی در پوست به کاهش چروک های ریز دور چشم کمک بسزایی میکند.همچنین عصاره خشخاش این محصول باعث کاهش  اکنه و هچنین تنظیم چربی پوست میشود

 

طرز مصرف صابون تریاک چشمه

 

ابتدا صورت خود را نمدار کرده و سپس با استفاده از دستان خود مقداری از کف صابون را بر روی صورت خود بکشید. برای اثر بخشی بیشتر، بهتر است که این کف به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی پوست و به صورت دورانی ماساژ داده شود. پس از این زمان، می‌توانید صورت خود را با آب ولرم، آبکشی نمایید. به نکات زیر در رابطه با مصرف صابون تریاک دقت کنید:

به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، این صابون را روزی دو بار، صبح بعد از بیدار شدن از خواب و شب قبل از خواب استفاده کنید. به هیچ عنوان صابون را به طور مستقیم بر روی پوست خود نکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.