صابون

معرفی صابون الوئه ورا در چشمه

 

صابون  آلوئه ورا حاوی عصاره الوئه ورا است که این ماده خواص ضد التهابی و التیام  دهنده دارد.  صابون آلوئه ورا  یکی از صابون های بی نظیر در جوانسازی پوست صورت  است و از شل شدگی پوست صورت جلوگیری میکند . صابون آلوئه ورا  از زمان های گذشته تا کنون به  عنوان مرطوب کننده صورت مورد استفاده قرار گرفته است. آلوئه ورا دارای مقادیر بالای ویتامین‌، مواد معدنی، آنزیم‌های گیاهی و اسیدهای آمینه است که برای تغذیه لایه‌های مختلف پوست  و درمان خشکی پوست مناسب می‌باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه سایت ما باشید.

 فواید صابون الوئه ورا چشمه

 

صابون الوئه ورا دارای  مقادیر فراوان ویتامین E  است که این ویتامین در کاهش خارش وسایر حساسیت های پوستی بسیار موثر است. استفاده مداوم از این  صابون  لکه های پوستی را کاهش می دهد و پوست را جوان و زیباو صاف میکند. در دوران بارداری پوست صورت  اسیب میبیند این صابون میتواند یک محصول مفید برای  کاهش اسیب های پوستی   دوران بارداری باشد.

 

فروش صابون الوئه ورا چشمه

 

صابون آلوئه ورا چشمه ، محصولی است که در مجموعه سنتی چشمه تهیه شده که سابقه چندین ساله در تولید مواد ارگانیک با تکیه بر طب سنتی  را دارد. یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی در ایران فعال بوده و انواع مختلفی از صابون‌ها و شامپوهای گیاهی را با برند چشمه تولید می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس09925150457 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.