سویق

معرفی سویق لاغری چشمه

 

سویق لاغری (تشکیل شده از سویق جو، خرفه، انگور فرنگی، سبوس جو، زنجبیل و …) جهت کاهش وزن و کاهش اشتها مورد استفاده قرار میگیرد. سویق لاغری برای افرادی که میخواهند بطور مستمر و در طی یک دوره چند ماهه به وزن ایده آل برسند، بسیار مناسب است. این ترکیب خارق‌‌العاده به دلیل داشتن فیبر حس سیری به بدن القا میکند. البته سویق لاغری علاوه بر حس سیری کاذب، تمامی مواد لازم بدن را نیز تامین میکند.

خواص سویق لاغری چشمه

سرشار از فیبر

سرشار از ویتامین‌های گروه B

چربی سوز

کالری سوز

جلوگیری از ریزش مو

درمان یبوست

جلوگیری از ضعف

کاهش اشتها

بهبود کبد چرب

کنترل قند خون

نحوه مصرف سویق لاغری چشمه

 

روزانه ۱ تا ۳ مرتبه، ۱ قاشق غذاخوری از سویق لاغری را به تنهایی و یا به همراه ۱ لیوان آب عسل و یا آبمیوه طبیعی نیم ساعت قبل از وعده های غذایی میل نمایید. دقت نمایید که سویق لاغری صرفاً قبل از غذا استفاده می شود.

معمولا توصیه می‌شود تا مصرف سویق برای لاغری حدود 40 روز ادامه پیدا کند. این مکمل ابتدا با کاهش اشتها در افراد، موجب مصرف کمتر غذا می‌شود. علاوه بر این وجود برخی ترکیبات گیاهی در داخل آن می‌تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد.استفاده از سویق لاغری، یکی از بهترین و ایمن‌ترین راهکارها برای کاهش وزن است. البته توجه به ترکیبات موجود در آن و همچنین اطمینان از اعتبار فروشنده برای رسیدن به نتیجه دلخواه، ضروری به نظر می‌رسد. علاوه بر این، داشتن یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به نتیجه‌گیری بهتر شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.