سویق

معرفی سویق استخوان ساز چشمه

 

استخوان های بدن بطور مداوم در حال تخریب و باز سازی می باشند. در بالغین جوان استخوان تخریب شده با مقادیری مشابه از استخوانی جدید جایگزین می شود. بطور کلی در سنین جوانی فرآیند باز سازی استخوان سریعتر از تخریب آن بوده و توده استخوانی بدن افزایش پیدا می کند. بعد از 20 سالگی این روند اهسته شده و اغلب اشخاص در سن 30 سالگی حداکثر توده و تراکم استخوانی خود را پیدا می کنند. با افزایش سن، تخریب استخوان از باز سازی آن بیشتر می شود. سویق استخوان ساز جهت تقویت مفاصل و بهبود تراکم استخوانها مناسب است. این محصول از پوکی استخوان جلوگیری می کند و کمک می کند تا در سنین میانسالی و بالاتر، از عضلاتی مقاوم بهره مند باشید.

 

خواص سویق استخوان ساز چشمه

 

سویق استخوان ساز یک مواد غدایی مفید برای رشد و ترمیم استخوان ها است. سویق استخوان ساز باعث ترمیم مفاصل و ستون فقرات میشود.این محصول بسیار مفید در پیشگیری از سرطان استخوان میباشد . ازدیگر خواص این سویق میتوان به موارد زیر اشاره کرد
جلوگیری از شکستن ناخن ها
دردهای استخوانی
درمان و پیشگیری از پوکی استخوان
کمبود کلسیم
افزایش رشد قد
جلوگیری از نرمی استخوان
جلوگیری از پوکی استخوان
جلوگیری ساییدگی استخوان

 

نحوه مصرف سویق استخوان ساز چشمه

 

روش مصرف بزرگسالان: سویق استخوان ساز روزانه دو یا سه نوبت و در هر نوبت دو الی سه قاشق چایخوری ، قبل از غذا میل شود. (بهتر است همراه با مایعات مصرف نشود.)

روش مصرف کودکان: سویق استخوان ساز روزانه یک یا دو نوبت و در هر نوبت دو الی سه قاشق چایخوری به صورت فرنی، داخل غذا، حلوا، شیر موز یا … استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.