شیره جات

معرفی سه شیره مجموعه چشمه

 

این  محصول مخلوط  شیره انگور، شیره خرما و شیره توت می باشد .سه شیره چشمه  به دلیل دارا بودن این ترکیبات مفید  یکی از محصولات فوق العاده و پرفروش سایت چشمه میباشد. اگر بیماری کم خونی دارید این محصول میتواند جایگزین قرص اهن بوده و باعث کاهش علائم بیماری کم خونی گردد.

 

خواص سه شیره مجموعه چشمه

 

سه شیره چشمه دارای انرژی و کالری بالا بوده و باعث درمان ضعف و بیحالی میشود.این محصول حاوی تمامی املاح و مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای بدن میباشد .سه شیره چشمه دارای ویتامین های لازم برای تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری است به همین دلیل مصرف این محصول در وعده صبحانه مخصوصا برای کودکان و نوجوانان که در سن رشد هستند بسیار توصیه میشود . دیگر خواص سه شیره مجموعه چشمه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

تسکین دردهای مفصلی، روماتیسم و آرتروز

رفع سردرد وسرگیجه ناشی از کم خونی

ملین و برطرف کننده یبوست

 

نحوه مصرف سه شیره مجموعه چشمه

 

روش اول : در بزرگسالان هر ۸ ساعت یک قاشق غذاخوری و کودکان یک قاشق مرباخوری مصرف شود.

روش دوم : میتوانید بسته به ذائقه خود دو تا سه قاشق غذاخوری سه شیره را در یک لیوان آب حل کرده و یک قاشق غذاخوری گلاب یا عرق بیدمشک را به آن اظافه کنید تا به صورت شربتی بسیار خوشمزه و خوش طعم درآمده و سپس مصرف کنید.

روش سوم : میتوانید مخلوط فوق را با ارده مخلوط و میل کنید

توجه داشته باشید زیاده روی در مصرف سه شـیره برای افراد دارای مزاج گرم مناسب نبوده و موجب غلیظ شدن صفرا و بروز جوش در صورت و بدن آنها میشود.

میزان مناسب برای مصرف این ماده غذایی برای بزرگسالان روزی یک قاشق غذاخوری و برای کودکان هر 8 ساعت یک قاشق مرباخوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.