صابون

مزایا صابون ختمی چشمه

 

صابون ختمی از عصاره گیاه ختمی درست می‌شود و برخی شرکت‌ها برای ایجاد نرمی و لطافت بیشتر در ترکیب این نوع صابون از وازلین نیز استفاده می‌کنند. همچنین در ساخت این صابون از موم زنبور عسل و عسل نیز استفاده شده است که پوست صورت را در برابر عوامل خارجی مثل آلودگی‌ها و اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. گل ختمی گلی به رنگ سفید است که از ریشه، ساقه، برگ‌های آن می‌توان جداگانه برای درمان هر دردی استفاده کرد.این گل طبعی معتدل دارد و هر جز آن خواص دارویی منحصر به فردی دارد که در طب سنتی و طبیعی استفاده می‌شود. صابون گل ختمی را هم ردیف با صابون‌های آلوئه ورا و حنظل قرار می‌دهند زیرا ترکیبات موجود در این صابون‌ها به لطافت و نرمی پوست کمک می‌کند و همچنین جز صابون‌هایی هستند که خشکی پوست را از بین می‌برند. به طور کلی صابون گل ختمی برای انواع پوست‌ها و پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب است.

 

طریقه مصرف صابون ختمی چشمه

 

صابون را با آب کمی مرطوب کرده و به طور مستقیم بر روی پوست خود ماساژ دهید و سپس پوست خود را با آب شستشو دهید.مراقب باشید در هنگام شستشو کف صابون داخل چشم‌هایتان نشود. در صورت وارد شدن کف به چشم‌ها آنها را با آب فراوان شستشو دهید. از این صابون حداکثر دو بار در روز برای شستشو استفاده نمایید.از به اشتراک گذاری صابون خود با دیگران خودداری نمایید. از مصرف این صابون برای کودکان زیر دو سال اجتناب نمایید.

 

خرید صابون ختمی چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.