صابون

فواید صابون گل محمدی چشمه

 

صابون گل محمدی سبب حفظ رطوبت سلول‌های پوست می شود و خشکی پوست را برطرف می‌کند. شما عزیزان میتوانید از صابون گل محمدی برای داشتن موهای نرم و ابریشمی و افزایش رشد مو استفاده کنید. این صابون  را روی ریشه موها و پوست سر بریزید و به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید و پس از 45 دقیقه با شامپو موها را بشویید.

 

طریقه مصرف صابون گل محمدی چشمه

 

صابون گل محمدی برای انواع پوست مناسب است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با آب ولرم مرطوب نموده با استفاده از صابون گل محمدی یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرده، سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید. فراموش نکنید برای گرفتن نتیجه به طور مستمر از این صابون فوق العاده استفاده کنید.

 

خرید صابون گل محمدی چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.