صابون

فواید صابون زیتون چشمه

صابون زیتون یکی از محصولات کاملا گیاهی و طبیعی است که از تازه‌ترین و با کیفیت‌ترین روغن زیتون تهیه شده و به جوانسازی پوست بسیار کمک می‌کند. عصاره زیتون به صورت طبیعی لطیف کننده و نرم کننده پوست و حاوی ویتامین E می باشد  وبه کاهش چروک و نرمی آن کمک می نماید. بهتر است بدانید که صابون زیتون چشمه مخصوص پوست های خشک و معمولی است و همچنین استفاده از این صابون به عنوان تقویت کننده موی سر جهت شستشوی مو توصیه می گردد.

طریقه مصرف زیتون چشمه

 

صابون زیتون یک محصول طبیعی و ملایم است که می‌توان از آن برای تمیز کردن پوست صورت استفاده کرد. در زیر مراحل استفاده از صابون زیتون برای پوست صورت آمده است:

  1. صورت خود را با آب گرم بشویید.
  2. صابون زیتون را در دستان یا روی دستمال خیس کنید.
  3. با حرکات نرم و ملایم، صابون زیتون را روی صورت خود مالیده و از ناحیه چشم‌ها خودداری کنید.
  4. صورت خود را با آب گرم به طور کامل بشویید.
  5. با حوله تمیز صورت خود را خشک کنید.

لازم به ذکر است که صابون زیتون برای برخی افراد ممکن است خشکی پوست را افزایش دهد؛ بنابراین پس از استفاده از آن، استفاده از یک مرطوب کننده پوستی مناسب توصیه می‌شود. همچنین، اگر پوست حساس دارید، پیش از استفاده از صابون زیتون روی یک ناحیه کوچک پوست خود تست کنید.

 

خرید صابون زیتون چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.