صابون

فواید صابون جعفری چشمه

ترکیبات سفید کننده موجود در جعفری باعث کاهش فعالیت رنگدانه ها شده و به نوبه خود سبب روشن شدن لکه های تیره می شود، که زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهند. جعفری باعث طراوت و استحکام پوست می شود و تورم و تحریک ناشی از آلرژی را کنترل می کند.خواص طبیعی آن همچنین گردش خون را در صورت بهبود می بخشد. بنابراین، فرایند اکسیژن سازی سلولی را افزایش می دهد و مشکلاتی از جمله سیاهی و گودی دور چشم را کاهش می دهند.

طریقه مصرف جعفری چشمه

 

روزی یکبار کف حاصل از صابون را به صورت مالیده و پس از مدت کوتاهی با آب ولرم شسته شود و اکیدا صابون را مستقیم به صورت یا بدن نکشید بلکه از دست یا لیف استفاده نمایید.برای پوست های خشک بلافاصله کف صابون را شسته و از کرم مرطوب کننده استفاده شود.بعد از شستن کامل صورت با آب ولرم در آخر آب سرد استفاده شود تا منافذ باز شده صورت کامل بسته شود.پیشنهاد می شود با توجه به نوع پوست خود صابون متناسب را انتخاب نمایید.

 

خرید صابون جعفری مجموعه چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات  شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.