صابون

فروش صابون سیاهدانه در چشمه

 

امروزه در بازار تنوع زیاد انواع صابون با برندهای مختلف وجود دارد . مجموعه چشمه یکی ازبرند های معتبر و با سابقه محصولات ارگانیک است که بدون واسطه و با قیمت و کیفیت مناسب محصولات ارگانیک را عرضه میکند. مجموعه چشمه  این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی یا حضوری و یا عمده تهیه کنید.. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به فروشگاه آنلاین این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

 

روش مصرف صابون سیاهدانه در چشمه 

 

صابون سیاهدانه چشمه برای انواع پوست مناسب است.برای تاثیر گذاری هر بهتر این محصول ،کف صابون به مدت 2 دقیقه روی پوست بماند. اگر برای رفع شوره سر  از ان استفاده میکنید.بلافاصله آبکشی نمایند. قبل ازاستفاده از محصولات پوستی بهتر از با مشاورپوست و مو مشورت کنید.شما میتوانید برای انتخاب محصول با متخصصین مجموعه چشمه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان انها استفاده کنید.

 

مزایا صابون سیاهدانه در چشمه

 

صابون سیاهدانه حاوی عصاره گیاه سیاهدانه و حاوی انتی اکسیدان و اسیدهای چرب میباشد .که میتواند در درمان جوش ،کاهش چین و چروک،رفع الودگی های پوست،کاهش ریزش مو بسیار مفید و موثر باشد.یکی از مواردی که همیشه در استفاده از این صابون به ان توجه میشود تاثیر ان روی افزایش استحکام و حالت کشسانی پوست است که باعث میشود از چین و چروک جلوگیری کند و همچنین در درمان جوش و اکنه تاثیر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.