صابون

فروش صابون سدر چشمه

 

صابون سدر چشمه یکی از بهترین نمونه از صابون های ارگانیک بوده که در بازار موجود می باشد. صابون سدرچشمه دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.  همین موضوع سبب شده تا استقبال چشمگیری از این محصول در بازار صورت بگیرد. صابون سدر چشمه دارای قابلیت ترمیم کنندگی می باشد. این محصول در بازسازی پوست های آسیب دیده نقش بسیار مفید و موثری دارد. صابون سدر از قابلیت آبرسانی و نرم کنندگی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. بدین ترتیب می تواند در نرم کنندگ پوست بسیار مفید و موثر باشد.

 

ترکیبات صابون سدر از چشمه

 

عصاره سدر یکی از اصلی ترین ترکیبات موجود در صابون سدرچشمه می باشد. عصاره سدر قابلیت های بسیار زیادی برای پوست و مو دارد. عصاره سدرمرطوب کننده بسیار خوبی برای مو می باشد. عصاره سدر ضد التهاب بوده و در درمان آفتاب سوختگی و رفع عرق سوز شدن تاثیر بسزایی دارد. عصاره سدر در تسریع روند درمان زخم ها نیز بسیار موثر می باشد. عصاره سدر می تواند از پیری زودرس پوست تا حدود زیادی جلوگیری کند. عصاره سدردر روشن شدن پوست و رفع لکه ها نیز بسیار موثر می باشد.

 

طرز مصرف صابون سدراز چشمه

 

ابتدا پوست را مرطوب کرده و به اندازه کافی صابون سدر چشمه را بر روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی کف بر روی پوست ایجاد شود. کف حاصل شده را برای مدت یک دقیقه بر روی پوست نگه داشته و سپس نسبت به آبکشی کف از روی پوست اقدام کنید. صابون سدر را به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در محیط خشک و خنگ نگهداری کنید. پس از هر بار استفاده صابون را در جای مخصوص قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.