صابون

روش نگهداری صابون سیاهدانه در چشمه

 

این صابون مناسب همه ی سنین میباشد .این محصول رامطابق  با دستور العمل  ان استفاده  و از استفاده بی رویه ان خودداری کنید. در جای خشک و دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. در صورت تماس با چشم ها انها را با اب بشویید برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با آب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سیاهدانه چشمه یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.

 

ویژگی های صابون سیاه دانه درچشمه

 

در طب سنتی سیاه دانه برای تنظیم ضربان قلب، درمان عفونت های ادراری ،درمان سیاتیک ،درمان سرماخوردگی ،درمان عفونت های پوستی و ودرمان جوش و بیماری ها پوستی بلغمی مورد استفاده قرار گرفته است.رازیانه علاوه بر خاصیت درمانی در حوزه زیبایی و ارایشی نیز کاربرد های متنوعی دارد.یکی از مهم ترین خواص ان در حوزه زیبایی تنظیم ph پوست و  از بین بردن تمام الودگی  ها و بستن تمام منافذ پوست و جلو گیری از ایجاد جوش میباشد.

 

سفارش صابون سیاه دانه در چشمه

 

مجموعه چشمه یکی از برندهای معتبر فروش محصولات ارگانیک میباشد اگر دنبال خرید بهترین محصول با قیمت مناسب هستید و یا میخواهید سفارش خود را به صورت عمده یا تکی خریداری کنید با شماره 09925150457 تماس بگیرید و از مشاوره متخصصبن با تجربه مجموعه چشمه بهره مند شوید.به علاوه خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که از تخفیف های مختلف سایت چشمه بهره مند شده و محصولات مورد نیازتان را با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.