صابون

روش مصرف صابون کوهان شتر در چشمه

 

صابون کوهان شترروشن کننده پوست، لایه بردار، برطرف کننده لک، کک و مک، برطرف کننده خارش، برطرف کننده انواع جوش، ضد قارچ، برطرف کننده تیرگی های پوست، لکهای حاملگی، لک های ناشی از آفتاب سوختگی برطرف کننده تیرگی های کشاله ران و زیر بغل، متعادل کردن چربی پوست و جلوگیری از بازشدن منافذ پوست و برطرف کننده خشکی پوست است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با آب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سیاهدانه  چشمه یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.

 

 

مزایا صابون کوهان شتر درچشمه

 

صابون  کوهان شترحاوی انتی اکسیدان و اسیدهای چرب میباشد .که میتواند در درمان جوش و بیماری های پوستی بلغمی بسیار مفید و موثر  تاثیر فوق العاده این  صابون روی جوش های  زیر پوستی و درمان جوش های بلوغ است .صابون کوهان شتر همچنین میتواند یک  محافظ پوست در برابر اسیب های پوستی نظیر چین و چروک باشد .به همین دلیل اکثر کارشناسان طب سنتی این صابون را یک صابون فوق العاده مینامند.

 

روش نگهداری صابون کوهان شتردرچشمه

 

برخی افراد در حال حاضر انتقادهایی به صابون جامد بدن یا صورت وارد می کنند. مبنی بر این که صابون های جامد خودشان منبع آلودگی هستند. این در حالی است که هنوز هیچ مدرک مستندی برای تایید این ادعاها وجود ندارد. این ذهنیت که آلودگی پوست یک فرد روی صابون می ماند و به نفر بعدی منتقل می شود، برخی افراد را از خرید این صابون ها منصرف می کند. اما بد نیست بدانید که محیط قلیایی صابون ها می تواند باعث از بین رفتن آلودگی ها شود.نکته مهم دیگر این است که حتما باید صابون جامد را در محیطی خشک که امکان جمع شدن آب وجود ندارد، نگه دارید. این کار هم باعث افزایش عمر صابون می شود و هم آن را از آلودگی های محیطی تا حد زیادی دور نگه می دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.