صابون

روش مصرف صابون سیاهدانه چشمه

 

 

صابون سیاهدانه  چشمه  برای بیشتر  انواع پوست مناسب است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با آب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سیاهدانه  چشمه یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.

 

مزایا صابون سیاهدانه چشمه

 

صابون سیاهدانه  حاوی عصاره گیاه سیاهدانه و حاوی انتی اکسیدان و اسیدهای چرب میباشد .که میتواند در درمان جوش و بیماری های پوستی بلغمی بسیار مفید و موثر است.یکی از مواردی که همیشه در طب سنتی  درباره صابون سیاهدانه به ان اشاره شده است تاثیر فوق العاده این  صابون روی جوش های  زیر پوستی و درمان جوش های بلوغ است .صابون سیاهدانه همچنین میتواند یک  محافظ پوست در برابر اسیب های پوستی نظیر چین و چروک باشد .به همین دلیل اکثر کارشناسان طب سنتی این صابون را یک صابون فوق العاده مینامند.

 

روش نگهداری صابون سیاهدانه چشمه

 

این صابون مناسب همه ی سنین میباشد اگر پوست حساسی  دارید و استفاده از صابون پوست شما را خشک میکند.بهتر است از صابون  سیاه دانه استفاده نکنید پیشنهاد متخصصین چشمه استفاده از صابون الوئه ورا برای پوست های خشک است .این محصول رامطابق  با دستور العمل  ان استفاده کنید . در جای خشک و دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

در صورت تماس با چشم ها آنها را با آب بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.