صابون

خواص صابون گوگردچشمه

 

یکی از دغدغه‌های جوانان امروزی استفاده از صابون با کیفیت است. بسیاری از صابون‌ها با رایحه‌ها و رنگ‌های مختلف، باعث شده تا سردرگمی در انتخاب صابون سنتی برای خریداران به وجود بیاید. با گسترش طب سنتی، استفاده از صابون‌های گیاهی و طبیعی بیشتر در بین مردم‌ رواج پیدا کرد. یکی از همان صابون‌ها که طب سنتی به آن تأکید می‌کند صابون گوگرد سنتی اصل است. پوست چرب به دلیل افزایش سموم بیشتر مستعد جوش و آکنه است. برای جلوگیری از به وجود آمدن این جوش ها می توانید از خواص صابون گوگرد استفاده نمایید. همچنین تنظیم شدن خاصیت اسیدی و بازی پوست نیز می تواند کمک بزرگی برای داشتن یک پوست زیبا باشد.

 

خرید صابون گوگرد چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه به عنوان یکی از سایت های تخصصی فروش محصولات ارگانیک است .مجموعه چشمه دارای سابقه  موفق چندین ساله تولید و عرضه محصولات ارگانیک است. وب سایت چشمه  به صورت دایمی و 24 ساعته برای خرید در دسترس علاقمندان و خریداران قرار دارد. برای سفارش محصولات کافیست با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

مزایا صابون گوگرد چشمه

 

لایه برداری قوی از خواص گوگرد است. ناحیه ای از پوست که دچار آکنه و جوش شده است چرب تر از حالت معمول است. گوگرد با خاصیت خشکی و لایه برداری التهاب پوست را کاهش می‌دهد. به علاوه با کاهش چربی از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند و در نتیجه جوش‌های سر سفید کمتر بروز پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.