صابون

خواص صابون مورد مجموعه چشمه

 

این نوع صابون علاوه بر پاکیزگی پوست می‌تواند به عنوان یک لایه بردار نیز عمل کند و سلول‌های مرده روی پوست را به خوبی از بین ببرد.  ترکیبات موجود در این موجود در این محصول نیز از بروز التهابات پوستی جلوگیری خواهد کرد. برای استفاده از  این محصول باید هفته‌ای یک و یا دوبار کف صابون را روی پوست مالیده و به خوبی ماساژ دهید. در نهایت نیز باید صورت را با آب ولرم شستشو دهید.
ازجمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- حفظ رطوبت پوست
۲- از بین بردن سلول‌های مرده پوست
۳- افزایش اکسیژن رسانی به پوست
۴- حاوی ویتامین B

 

خرید صابون مورد مجموعه چشمه

 

برای خرید صابون مورد چشمه ، در بالا و در ابتدای صفحه بر روی ” افزودن به سبد خرید ”  کلیک کرده و مراحل را تا پایان طی کنید این محصول از طریق پست در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.مشتری گرامی، در صورت تمایل به ارتباط مستقیم با واحد فروش یا مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانیدبا قسمت پشتیبانی با شماره 09925150457 تماس بگیرید . شما عزیزان همچنین  میتوانید از طریق کانال مجموعه چشمه در ایتا با ما ارتباط باشید.

 

نحوه استفاده صابون مورد چشمه

 

برای شستشوی صورت محصولات جدیدی به بازار عرضه شده که هیچ کدام از آنها نتوانسته است جایگزین صابون شود. سالیان سال است که صابون به عنوان یک ماده شوینده موثر و مفید مورد استفاده قرار می گیرد. اما با توجه به اینکه پوست صورت همواره نیاز به رسیدگی دارد لازم است ترکیبات صابون های مخصوص پوست اصلاح شوند تا علاوه بر خاصیت شویندگی، نقش تقویت کننده پوست را نیز داشته باشند. برای استفاده از این صابون کافیست روزانه دومرتبه پوست خود را با آب ولرم و صابون مورد چشمه شستشو داده و به مدت 3دقیقه پوست صورت رابه صورت دورانی همراه باکف صابون ماساژ دهید سپس صورت خودرا بشویید و خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.