صابون

خواص صابون لاغری مجموعه چشمه

 

خاصیت های درمانی و زیبایی صابون لاغری، هر روزه بیشتر و بیشتر کشف و شناخته می شود انواعی از محصولات آرایشی، بهداشتی و درمانی از ترکیبات این صابون  ساخته و روانه بازار می شود خواص شگفت انگیر این صابون  بسیار گسترده بوده و هر روزه خواص جدیدتری از این صابون   شناخته می شود.ترکیبات این صابون علاوه بر اینکه لکه های پوستی و جوش را کاهش میدهد به افزایش سوخت وساز بدن و کاهش وزن کمک میکند.

 

خرید صابون لاغری مجموعه چشمه

 

برای خرید صابون لاغری چشمه، در بالا و در ابتدای صفحه بر روی ” افزودن به سبد خرید ”  کلیک کرده و مراحل را تا پایان طی کنید این محصول از طریق پست در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.مشتری گرامی، در صورت تمایل به ارتباط مستقیم با واحد فروش یا مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانیدبا قسمت پشتیبانی با شماره 09925150457 تماس بگیرید . شما عزیزان همچنین  میتوانید از طریق کانال مجموعه چشمه در ایتا با ما ارتباط باشید.

 

نحوه استفاده  صابون لاغری چشمه

 

برای شستشوی صورت محصولات جدیدی به بازار عرضه شده که هیچ کدام از آنها نتوانسته است جایگزین صابون شود. سالیان سال است که صابون به عنوان یک ماده شوینده موثر و مفید مورد استفاده قرار می گیرد. اما با توجه به اینکه پوست صورت همواره نیاز به رسیدگی دارد لازم است ترکیبات صابون های مخصوص پوست اصلاح شوند تا علاوه بر خاصیت شویندگی، نقش تقویت کننده پوست را نیز داشته باشند. برای استفاده از این صابون کافیست روزانه دومرتبه پوست خود را با آب ولرم و صابون لاغری چشمه شستشو داده و به مدت 3دقیقه پوست صورت رابه صورت دورانی همراه باکف صابون ماساژ دهید سپس صورت خودرا بشویید و خشک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.