صابون

خواص صابون شتر مرغ مجموعه چشمه

 

صابون شترمرغ سرشار از امگاس 3، 6 و 9 است. صابون شتر مرغ دوستدار پوست بوده و خاصیت نرم کنندگی فوق العاد ای دارد. روغن های طبیعی موجود در صابون شترمرغ پوست شما را آبرسانی کرده ودر نتیجه ظاهر جوانتر را برای شما ایجاد می کند. صابون شترمرغ از روغن شترمرغ کاملاً طبیعی ساخته شده است که به عمق غشاهای پوست نفوذ می کند. ویتامین های این محصول باعث شادابی و سلامت پوست می شود.

 

خرید صابون شتر مرغ چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوعی را اجرا کرده است تا خرید محصولات ارگانیک را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی چشمه تحویل محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن است برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش محصولات ارگانیک میتوانید با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

نحوه استفاده صابون شتر مرغ چشمه

 

کافیست دستان را مرطوب کنید و صابون را به آن بمالید تا حالت کف پیدا کند. قبل از مالیدن آن به پوست تان، آرایش صورت را کاملا تمیز کنید.  اگر صورت شما دارای لک هست صابون را به روی لکه های قهوه ای بزنید و 5 دقیقه صبر کنید. در نهایت با آب سرد شستشو دهید. البته می توانید تا سه بار در هفته نیز از این صابون استفاده کنید. بعد از استفاده از این صابون شتر مرغ کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.