صابون

خواص صابون دارچین مجموعه چشمه

 

صابون دارچین برای پوست های چرب و مختلط و خشک مورد استفاده قرار می گیرد. البته اگر ویژگی های پوست شما حساس است بهتر است قبل از استفاده حتما تستی را بابت حساسیت داشتن به آن انجام دهید. این صابون از بهترین محصولات برای از بین رفتن جوش های بلوغ است   بیشتر نوجوانان در سنین ۱۳ الی ۱۷ سالگی دچار آکنه می شوند.اگر در این شرایط به طور مرتب از این محصول استفاده کنید قطعا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد نتیجه ی مطلوبی خواهید بود.

 

 موارد مصرف صابون دارچین چشمه

 

در اغلب مواقع آکنه و التهاب موجود بر روی پوست به علت وجود باکتری ها ایجاد می شود. دارچین با ضد عفونی کردن پوست و از بین بردن باکتری های موجود بر روی آن سبب کاهش آکنه و التهابات می شود.اگر در پی رها شدن از شر جوش هایتان هستید حتما از این صابون بهره بگیرید.با خرید صابون چشمه به آسانی می توانید یک لایه برداری خفیف را در خانه انجام دهید. تمام پوست های چرب و مختلط نیاز به لایه برداری دارند. در صورتی که روزانه از این صابون استفاده کنید، این لایه برداری را انجام می دهید.

 

ترکیبات صابون دارچین چشمه

 

دارچین خواص ضد باکتری و ضد التهابی دارد و می تواند به درمان برخی مشکلات پوستی مانند جوش، اگزما و خارش کمک کند. اما این صابون ممکن است برای پوست های خشک و حساس خشکی بیشتری ایجاد کند. برای جلوگیری از خشکی پوست بعد از استفاده از صابون دارچین، استفاده از یک مرطوب کننده مناسب پوست توصیه می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.