صابون

خواص صابون ختمی مجموعه چشمه

 

صابون وسیله‌ای پاک کننده برای شستشو میکروب ها و چربی های دست، بدن و صورت است که یکی از انواع آن صابون گل ختمی می باشد.این صابون خواص و فواید بسیاری برای پوست دارد.از جمله این خواص می‌توان به نرم کنندگی و درخشان کنندگی پوست اشاره کرد.این کالا دارای خاصیت ضد چروک می باشد و استفاده مداوم آن در ماه، برای رفع چین و چروک صورت مناسب است.افرادی که درای آکنه و کک و مک در پوست صورت خود هستند، می توانند از این محصول استفاده کنند.صابون گل ختمی، فواید بسیار زیادی برای مو نیز دارد، مصرف این صابون باعث جلوگیری از ریزش مو و بهبود روند رشد آن می‌شود

 

فواید صابون ختمی چشمه

 

این محصول با حفظ رطوبت پوست و نرم کنندگی، باعث شادابی و طراوت پوست کودک شما می‌شود. این محصول علاوه بر تمیز کردن پوست کودک شما، باعث آبرسانی و مرطوب شدن آن می‌شود. همچنین عصاره‌های موجود در آن ضد التهاب بوده و به خوبی از پوست کودکان محافظت می‌کند. از دیگر خصوصیات این محصول فاقدمواد مضر بودن آن است که از حساسیت پوست فرزند شما جلوگیری می‌نماید.

 

نحوه استفاده صابون ختمی چشمه

 

  1. در ابتدا پوست خود را مرطوب کنید.
  2. وسپس صابون را بر روی پوست خود به ارامی بکشید به طوری که لایه نازکی از صابون بر روی پوست قرار بگیرد.
  3. سپس با دست به آرامی ماساژ بدهید تا جذب پوست شود بعد از دو دقیقه شستشو دهید.
  4. این عمل را در روز دوبار تکرار کنید سعی کنید شب ها قبل از خواب و روز ها بعد از بیدار شدن از خواب این عمل را انجام دهید تا نتیجه عالی این صابون را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.