صابون

خواص صابون بابونه مجموعه چشمه

 

شرکت چشمه با بهره‌گیری از متخصصین ایرانی و آگاهی کامل نسبت به ویژگی‌ها و خواص بابونه برای سلامت پوست، اقدام به تولید صابون ارگانیک بابونه نموده است. این صابون علاوه بر بابونه حاوی روغن نارگیل و روغن بادام نیز می‌باشد و مصرف آن به بهبود خارش‌ها، قرمزی‌ها و التهابات پوستی  کمک می‌کند. صابون گیاهی بابونه برای کسانی که به دنبال داشتن پوستی شفاف و زیبا هستند، یک گزینه بسیار مناسب به شمار می‌رود. این صابون برای انواع پوست ها اعم از پوست‌های ملتهب و حساس قابل استفاده می‌باشد.

 

ترکیبات صابون بابونه از چشمه

 

این محصول علاوه بر عصاره بابونه دارای روغن نارگیل است.  این روغن  معمولاً جز مواد اولیه موثر در بسیاری از محصولات مختلف پوستی است. به طور کلی روغن نارگیل سه اثر مهم برای پوست دارد که عبارتند از: مرطوب کننده پوست، ضد باکتری و ضد التهاب. یکی از ویژگی‌های جالب روغن نارگیل، سرعت بالای جذب آن است به گونه‌ای که برخلاف بسیاری از روغن‌ها موجب چربی پوست نمی‌شود. وجود روغن نارگیل در ترکیبات سازنده صابون بابونه چشمه به اثر ضد التهاب و ضد باکتری این صابون کمک می‌کند.

 

خرید صابون بابونه از چشمه

 

فروشگاه چشمه با داشتن جامع ترین و کامل ترین گیاهان دارویی، ادویه، عرقیجات، نمک ها، شیرین کننده ها، سبزی خشک، پودر میوه و دمنوش ها و … یکی از بزرگترین مجموعه های  اینترنتی در ایران است. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه در زمینه عطاری آنلاین به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین گیاهان دارویی شناخته شده در ایران باشد و هیچ گونه فعل و انفعال شیمیایی روی آنها صورت نگرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.