صابون

خواص صابون انار چشمه

 

صابون انارحاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد باکتریایی است  که این ترکیبات باکتری و آلودگی های سطح پوست را از بین مبیرند و از پیری و شل شدگی پوست جلوگیری میکند.این صابون یک لایه بردار قوی در از بین بردن سلول های مرده پوست است که باعث  افزایش رطوبت و  گردش خون در پوست و افزایش اکسیژن رسانی پوست میشود و در نتیجه یک پوست شاداب  و نرم و بی نقص را به شما هدیه میدهد.

 

خرید صابون انار چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک  میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجوعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید.

 

مزایا صابون انار چشمه

 

این صابون تاثیر بینظیری درجوانسازی پوست و چین و چروک دارد. این صابون با ترکیبات فوق العاده ای که دارد از گسترش باکتری ها در پوست جلوگیری میکند این صابون خاصیت ابرسانی فوق العاده ای دارد و به کاهش منافذ باز پوست کمک زیادی میکند.از دیگر مزایا استفاده از این صابون میتوان به جلوگیری از خشکی پوست اشاره کرد. این محصول رطوبت پوست را حفظ، و آبرسان قوی پوست است. همچنین کسانی که پوست چرب پوستشان بیشتر مستعد جوش و اکنه است، استفاده از این صابون  سبب جلوگیری و پاکسازی کامل پوست این افراد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.