صابون

خواص صابون انار مجموعه چشمه

 

با افزایش سن به طور طبیعی پوست کلاژن از دست می دهد و رژیم غذایی نامناسب، سیگار کشیدن و سایر عادت های نامطلوب زندگی باعث می شود که پیر شدن پوست با روند سریع تر پیش رود. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در صابون  انار می تواند به کاهش پیری پوست و تعادل سطح آبرسانی و رطوبت در انواع پوست کمک کنند.صابون انار چشمه حاوی عصاره انار است که باعث تسکین و تعادل و مانع چربی پوست می شود، از خشکی و درخشش بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

 

ترکیبات صابون انار چشمه

 

صابون چشمه علاوه بر مواد پایه صابونی از عصاره طبیعی انار و چندین عصاره دیگر استفاده شده است. صابون انار چشمه دارای پروتئین، مواد چرب، هیدرات های کربن، کلسیم، فسفر، آهن سدیم، پتاسیم، ویتامین سی می باشد.. صابون انار چشمه کاملاً آلودگی را از بین می برد، منافذ را به طور عمیق تمیز می کند، وضعیت پوست را نرمال می کند و بهبود می بخشد. به دلیل لایه برداری ملایم پوست، تجدید سلول را تحریک می کند و دارلی خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده است.

 

خرید صابون انار از چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه با داشتن جامع ترین و کامل ترین گیاهان دارویی، ادویه، عرقیجات، نمک ها، شیرین کننده ها، سبزی خشک، پودر میوه و دمنوش ها و … یکی از معتربرترین  فروشگاه های اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه در زمینه محصولات ارگانیک به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات ارگانیک می باشد و هیچ گونه فعل و انفعال شیمیایی روی آنها صورت نگرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.