صابون

خرید صابون زیتون چشمه

مجموعه اینترنتی چشمه به عنوان مجموعه ای فعال در زمینه فروش و تولید محصولات ارگانیک میباشد. با تلاش مستمر در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه راهنمای جامع از مصرف محصولات ارگانیک، راحتی را برای مشتریان خود فراهم می کند. و با توجه به اهمیت بالای طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها و میزان عوارض کم در مقایسه با سایر روش های درمانی، پیشنهادات کاربردی و اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. همچنین شما عزیزان میتوانید برای مشاوره رایگان و نحوه عضویت در باشگاه مشتریان باشماره09925150457تماس بگیرید.

فواید صابون زیتون چشمه

 

صابون زیتون  پوست را مرطوب نگه می دارد و آن را صاف و نرم می کند.روغن زیتون حاوی چندین ویتامین از جمله ویتامین E و ویتامین K و تعدادی از اسید های چرب ضروری است که در بهبود ظاهر پوست موثر است و همچنین سطح ایمنی را افزایش می دهد. این ترکیبات مهم روغن زیتون، بافت پوست را بهبود می بخشند و با جلوگیری از علائم پیری، پوست جوان و شاداب نگه می دارد. علاوه بر این، صابون روغن زیتون تغذیه کننده است، می تواند چربی از دست رفته پوست را باز گرداند و در عوض پوستی بسیار نرم و صاف، بدون چروک و درخشان برای شما به ارمغان بیاورد.

 

نحوه استفاده صابون زیتون چشمه

 

کف صابون زیتون  را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید. برای کسب یهترین نتیجه از صابون های چشمه ، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دوره مصرف را کامل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.