صابون

ترکیبات صابون شیر الاغ مجموعه چشمه

 

شیر الاغ و به دنبال آن صابونش با خواص بی نظیر خود بدون شک ماده مهمی در دنیای امروزی که انسان ها به زیبایی خود اهمیت خاصی می دهند،به شمار می رود،این صابون در یک کلام می توان طلای سفید نامید چون تمام ویتامین ها ومواد مورد نیاز پوست را در خود جا داده است .صابون ارگانیک شیر الاغ باعث شفاف شدن پوست می شود و با استفاده مداوم بعد مدتی متوجه تغییر روی پوست خود می شوید اسید لاکتیک موجود در شیر الاغ خاصیت پاک کنندگی قوی دارد که پوست را تمیز کرده و الودگی های روی پوست را از بین می برد.

فواید صابون شیر الاغ مجموعه چشمه

 

صابون شیر الاغ به عنوان یک ضد التهاب، باکتری کش و ضد عفونی کننده قوی، به طور طبیعی شوره سر، اگزما و قارچ مو را درمان می کند.
منافذ مسدود شده در پوست سر را باز می کند و به منافذ اجازه تنفس می دهد.صابون شیر الاغ؛ این به رشد سریع مو کمک می کند زیرا منافذ پوست سر را باز می کند و سلول ها را بازسازی می کند. و همچنین موهای فرسوده، ریخته، ساییده و آسیب دیده را تقویت و ضخیم می کند.

 

خرید صابون شیر الاغ مجموعه چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه این تضمین را به شما  می دهد  که صابون شیر الاغی که در این مجموعه به فروش می رسد صد در صد اورجینال و اصل می باشد .مجموعه چشمه این امکان را برای شما فراهم کرده که در صورت عدم رضایت محصول را پس دهید و مبلغ واریزی را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.