صابون

ترکیبات صابون شیر الاغ از چشمه

 

ویتامین E یک ویتامین به شدت عالی برای صورت است، با استفاده از صابون شیر الاغ اورجینال چشمه شما صورت خود را از این ویتامین تغذیه خواهید کرد و بدین ترتیب مزایای عالی آن یعنی افزایش خاصیت کشسانی پوست، افزایش رطوبت و استحکام دیواره مویرگی را برای پوست و صورت خود به ارمغان خواهید آورد. به صورت کلی می توان ویتامین E را یک ماده ضد پیری نیز دانست.علاوه بر تمامی این موارد صابون شیر الاغ سرشار از ویتامین های A – B1 – B6 – C و D می باشد که در ادامه بر خی دیگر از خواص این محصول را نیز ذکر خواهیم کرد.

 

خواص صابون شیر الاغ از چشمه

 

ویتامین A و اسید های امینه موجود در صابون شر الاغ باعث می شود که بافت های آسیب دیده سریع تر ترمیم شده و سلامت پوستی شما نیز حفظ گردد.چین و چروک های روی پوست را از بین می برد  یکی از ویژگی های خوب صابون شیر الاغ این است که همانند یک پاک کن عمل می کند، به صورتی که استفاده طولانی مدت و دائم از این محصول باعث می شود ، چین و چروک روی صورت، گردن و دست های شما رفته رفته از بین بروند و علاوه بر این دوباره نیز ظاهر نگردند.

 

مزایا صابون شیر الاغ از چشمه

 

اگر صورتتان یا پوستتان زخم شده و زخمتان دیر خوب شده و بازسازی می شود. مطمئنا در سلول های شما به آمینو اسید ها نیاز دارند. در صابون شیر الاغ حجم قابل توجهی آمینو اسید هایی وجود دارد که باعث بازسازی سلولی می شوند و علاوه بر این رطوبت مورد نیاز پوست و صورت را نیز تامین می کنند. یکی از منابع سرشار از امگا 3 است امگا 3 از صورت شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کرده و علاوه بر این باعث کاهش جوش ها و آکنه های صورت نیز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.