صابون

ترکیبات صابون خراطین چشمه

 

این صابون حاوی امینو اسید ، پروتئین و اسیدهای چرب امگا3 و 6 و 9 می باشد. امینو اسید موجود در این ترکیب باعث کاهش چین و چروک و بیماری های پوستی می شود. اسیدهای چرب موجود در صابون خراطین به رفع تیرگی دور چشم و لکه های پوستی کمک میکند. استفاده مداوم از این صابون باعث نرمی و شادابی پوست صورت میشود.

 

 

 نحوه استفاده صابون خراطین چشمه

 

قبل از استفاده از صابون خراطین، پوست را با آب گرم مرطوب کنید. این کار به تمیز کردن پوست از الودگی های محیط کمک میکند.پس از ماساژ دادن به پوست، با آب گرم پوست را به دقت بشویید تا صابون کاملاً از پوست شسته شود می‌توانید از آب سرد نیز برای شستشوی نهایی استفاده کنید تا منافذ پوست کاهش  رادهیدلطفاً توجه داشته باشید که قبل از استفاده از صابون خراطین، بهتر است  این صابون را در قسمتی از پوست تست کنید تا از واکنشهای حساسیتی جلوگیری شود. همچنین، در صورت بروز هرگونه تحریک، خشکی یا حساسیت پس از استفاده، استفاده از صابون خراطین را متوقف کنید.

 

خواص صابون خراطین چشمه

 

صابون سنتی روغن خراطین یکی از صابون‌های طبیعی و سنتی است که با استفاده از روغن خراطین تهیه می‌شود. خراطین یک روغن طبیعی است که از بذرهای درخت خراطین استخراج می‌شود و خواص متعددی برای پوست دارد. خراطین دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش التهاب پوست و آرامش بخشیدن به پوست کمک کند. صابون سنتی روغن خراطین ممکن است برای پوست‌های حساس یا پوست‌هایی که به التهاب و قرمزی می‌تابند، مفید باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.