صابون

بهترین صابون گل محمدی چشمه

 

گل سرخ یا گل محمدی نام نوعی گل رز است که نماد عشق و زیبایی است و عطر بی‌نظیری دارد و از آن گلاب می‌گیرند.گل سرخ همچنین دارای مزایای بسیاری برای سلامتی و زیبایی پوست و مو است. گل محمدی به شکل های مختلف از جمله چای و دمنوش ، روغن و گلاب استفاده می‌شود.  صابون گل محمدی خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی دارد و به همین دلیل سبب پاک‌سازی پوست از گرد و غبار و آلودگی می‌شود. ابتدا صورت‌تان را بشویید و صابون  گل محمدی را به پوست صورت بمالید و پس از 15 دقیقه صورت‌تان را بشویید.

 

خرید صابون گل محمدی چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است.

 

موارد مصرف صابون گل محمدی چشمه

 

گل محمدی حاوی ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مفید برای بدن از جمله ویتامینC است و انواع لکه‌های پوستی و چین و چروک را برطرف می‌کند. این گیاه یک اسکراب بسیار مفید برای لایه‌برداری از پوست، رفع چین و چروک، پاک کردن آرایش و برطرف کردن آلرژی های پوستی است.روغن‌های طبیعی گلبرگ‌های گل محمدی سبب حفظ رطوبت سلول‌های پوست می شود و خشکی پوست را برطرف می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.