صابون

بهترین صابون کودک از چشمه

 

صابون کودک حاوی ویتامین E می باشد که با ترکیب به کار رفته علاوه بر شستشو  باعث کاهش ترک و خشکی پوست کودکان نیز می شود. طراوت و شادابی پوست رابطه مستقیمی با رطوبت و چربی دارد، به همین دلیل پوست‌های خشک و حساس زودتر از پوست‌های چرب و مرطوب در معرض چین و چروک قرار می گیرند. به همین علت حفظ نشاط و زیبایی پوست با ثابت نگهداشتن چربی حائز اهمیت است.

 

 فواید صابون کودک چشمه

 

این صابون دارای خاصیت ضد التهابی بوده و رطوبت طبیعی پوست کودک را حفظ می‌کند. این شوینده برای استفاده روزانه کودک دلبند شما مناسب است و دارای اسانس ملایم و مناسب با طبیعت پوست ظریف او است. علاوه بر آن این صابون حاوی روغن‌های گیاهی بوده که تقویت کننده و مغذی پوست است. بهداشت و سلامت کودکان نیاز به شوینده‌هایی مناسب با پوست کودک دارد که اطلاع از آن برای والدین سبب می‌شود تا از وجود بیماری‌های عفونی و پوستی جلوگیری شود. کودکان همیشه به خاطر سوزش چشم ناشی از شوینده نامناسب و یا شوینده بزرگسالان از حمام و نظافت می‌ترسند.صابون بچه حاوی ویتامین E به علت خاصیت بسیار ضعیف قلیایی و PH خنثی مانع از سوزش چشم نوزاد می‌شود و همچنین با اضافه کردن روغن‌های گیاهی و اسیدهای چرب مانع هر گونه تحریک پوست و چشم می‌شود و از خشکی پوست کودک جلوگیری به عمل می‌آورد.

 

قیمت صابون کودک چشمه

 

پوست، همیشه بخشی از بدن ما بوده و نمادی از جوانی، سلامت و جذابیت است. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی، پوست ما ممکن است با مشکلاتی مثل جوش، خارش، شوره‌دار شدن، پوست نازک، خشک و … روبرو شود.  بسیاری از مردم برای درمان این مشکلات، از صابون دست ساز گیاهی استفاده می‌کنند. دلیل این مورد این است که صابون دست ساز گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی مضر و ناصحیح، می‌توانند باعث بهبود پوست شوند.شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.