صابون

بهترین صابون ضد لک چشمه

 

پوست ما هر روز با آلودگی‌ها و عوامل مخرب محیطی زیادی در تماس است. آلودگی هوا، آلودگی دست‌ها (که به صورت خود می‌مالیم)، نور آفتاب، لوازم آرایشی گوناگون، مصرف برخی از داروها و زخم‌های روی پوست همگی عواملی هستند که به راحتی باعث تیره شدن و ایجاد لک روی پوست می‌شوند. پس اگر حواسمان به این عوامل مخرب نباشد، خیلی زود می‌بینیم که سن پوست صورتمان از سن واقعی خودمان هم بیشتر شده!در واقع این عوامل مخرب باعث بسته شدن منافذ پوست، کاهش سرعت بازسازی و سنتز سلول‌های جدید، تحریک تولید ملانین، کاهش آب درون بافت پوست و در نتیجه ایجاد لک و چروک روی صورت می‌شوند. ملانین مجموعه‌ای از رنگدانه های طبیعی بدن است که هرچه میزان آن در پوست بیشتر باشد، پوست هم تیره‌تر خواهد بود.محصولات زیبایی از جمله صابون ضد لک پوست، میزان سنتز ملانین در بدن را کنترل می‌کند. همچنین این صابون‌ها با رفع آلودگی‌های عمقی پوست صورت و تمیز کردن منافذ آن، تیرگی ناشی از آلودگی را نیز کاهش می‌دهد. در نتیجه مصرف مداوم این نوع صابون، پوستی روشن و بدون لک را به ما هدیه می‌دهد.

 

روش مصرف صابون ضد لک چشمه

 

میزان مصرف صابون ضد لک ۲ بار در روز (صبح و شب) توصیه می شود و لازم است کف غلیظ آن را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه بر روی پوست مانده و سپس با آب ولرم کاملا شستشو گردد. دوره درمانی این صابون از یک هفته تا ۱۰ روز توصیه می شود ولی بر حسب شدت و تراکم جوش و لک این مدت می تواند تا حصول بهبودی کامل ادامه یابد.

تذکر: نگهداشتن کف صابون حداکثر از ۴ الی ۵ دقیقه نباید بیشتر باشد. همچنین افرادی که پوستشان در حالت معمول خشک می‌باشد ممکن است با استفاده از این صابون شدت خشکی پوستشان افزایش یابد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که پس از استفاده از این صابون از کرم ها و روغن های مرطوب کننده استفاده شود.

 

قیمت صابون ضد لک چشمه

 

پیشنهاد ما به شما صابون ضد لک اصل چشمه است که از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد تهیه شده است و خواص بی نظیری رابرای شما به همراه دارد.

این صابون برای مو بدون هیچ گونه افزودنی و ناخالصی تهیه و بسته بندی شده است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به فروشگاه آنلاین این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.