صابون

بهترین صابون شیر بادام چشمه

 

روغن بادام می تواند یک مرطوب کننده و درخشان کننده طبیعی باشد زیرا حاوی اسید لینولئیک است. بادام برای جلوگیری از آکنه، جوش سرسیاه و سرسفید و همچنین خشکی پوست مفید است . همچنین ویتامین E مورد نیاز برای پوست سالم را فراهم می کند. به درخشش پوست شما کمک کرده و همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده خفیف برای زخم عمل می کند. بادام حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است که مواد مغذی مناسب پوست محسوب می شود. خوراکی های غنی از ویتامین E به عنوان یک محافظ در برابر آفتاب عمل کرده و آسیب پوست را به حداقل می رساند. شیر بادام و خواص بادام می تواند به طور موثر برای درمان آسیب های خورشیدی و سایر مشکلات پوستی استفاده شود.

 

روش مصرف صابون شیر بادام چشمه

 

اگر صورتتان آرایش دارد آن ها را پاک کنید، و از صابون شیر بادام برای شستن صورت استفاده نمایید.اجازه دهید کف صابون 5 دقیقه روی صورتتان باقی بماند و بعد با آب سرد بشویید.این صابون علاوه بر داشتن شیر بادام ، مواد عالی دیگری دارد که باعث لایه برداری، روشن کنندگی و پاکسازی پوست هم می شود.از این صابون شب‌ها و حداقل 4 مرتبه در هفته استفاده کنید حتما برای نتیجه گیری بهتر، کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

 

 

قیمت صابون شیر بادام چشمه

 

پوست، همیشه بخشی از بدن ما بوده و نمادی از جوانی، سلامت و جذابیت است. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی، پوست ما ممکن است با مشکلاتی مثل جوش، خارش، شوره‌دار شدن، پوست نازک، خشک و … روبرو شود.  بسیاری از مردم برای درمان این مشکلات، از صابون دست ساز گیاهی استفاده می‌کنند. دلیل این مورد این است که صابون دست ساز گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی مضر و ناصحیح، می‌توانند باعث بهبود پوست شوند.شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.